1. Anggaran Pendapatan Peruntukan APIUM
RM 5000 Tajaan MAIS
RM 8000 Tajaan Luar
RM 48100 Jualan Tiket Konsert (D’ENTERTAIN)
RM 2 x 500
RM 1000 Yuran Bengkel (D’ART)
RM 2 x 200
RM 400 Sewa Tapak Jualan
RM 100 x 10
RM 1000 Hasil Jualan Produk
RM 2000 JUMLAH
RM 70000
2. Anggaran Perbelanjaan Jamuan Dif/Penceramah/Artis
RM 20 x 100
RM 2000 Jamuan Peserta/Hadirin (ringan)
RM 3 x 200 x 4kali
RM 2400 Jamuan Peserta/Hadirin (berat)
RM 8 x 200 x 2kali
RM 3200 Jamuan Krew
RM 20 x 10
RM 200 JamuanAhliJawatanKuasa(D’CLOSING)
RM 10 x 100
RM 1000 Cenderahati Penceramah/Agensi
RM 250 x 30
RM 7500 Cenderahati Dif/Perasmi/Pengadil
RM 50 x 8
RM 400 Cenderahati Persembahan/Gimik
RM 300 x 5
RM 1500 Cenderahati Wakil Sekolah
RM 50 x 10
RM 500 Bahan Dakwah dan Cenderahati D’XPDC
RM 6 x 200
RM 1200 Juruteknik
RM 50 x 11
RM 550 Sewa Basikal
RM 5 x 200
RM 1000 Percetakan
RM 5 x 600
RM 3000 Fail Seminar
RM 5 x 200
RM 1000 Sijil Seminar
RM 1.5 x 200
RM 300 Rakaman D’HALAQAH
RM 30000 Hadiah Pertandingan Nasyid
RM 800 Hadiah Pertandingan Pidato
RM 1300 Sekretariat dan Perhubungan
RM 3000 Modal Jualan Produk Per. Daie
RM 1200 Pengangkutan dan Logistik
RM 3000 Banner
RM 250 x 4
RM 1000 Banting
RM 50 x 4
RM 200 Buku Cenderamata
RM 5 x 80
RM 400 Brosur
RM 0.50 x 600
RM 300 Kertas A4
RM 10 x 20 rim
RM 200 Tag Nama Peserta
RM 2 x 600
RM 600 Tag Nama Urusetia
RM 2 x 100
RM 200 Poster
RM 2 x 50
RM 100 Alat Tulis
RM 200 Awasan
RM 1750
JUMLAH
RM 70000
Thursday, November 29, 2007
..:: Nak Tahu Berapa Anggaran Kos Projek? ::..
Posted by perkampungan da'ie at Thursday, November 29, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
11hb 2 2008- berlangsung sidang media PD. media yang hadir daripada majalah Anis, akhbar Sinar Harian, akhbar Utusan dan TV9
09hb 2 2008- pertemuan pihak PD dengan Bro. Lim Jooi Soon di Ampang membincangkan berkenaan d'dialog
05hb 2 2008- penambahan peserta d'small starz seramai 2 orang menjadikan keseluruhan penyertaan seramai 7 orang.alhamdulillah..
04hb 2 2008- pihak PD menerima surat daripada MAIWP yang ingin menyumbangkan RM4000, tambahan kepada sumbangan pada 8hb1 2008. Jadi jumlah sumbangan MAIWP keseluruhan ialah RM10.000. Amanah Raya Berhad memberitahu pihak PD mereka bersedia menyumbangkan barangan untuk keperluan PD. Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) memberitahu pihak PD mereka akan menampung perbelanjaan makanan sepanjang PD dalam kadar tertentu. syukran jazilan serta setinggi-tinggi penghargaan pihak PD ucapkan kepada semua yang sudi menyumbang.
01hb 2 2008- mesyuarat penyelarasan diadakan di kafe kk12
25hb 1 2008- mesyuarat tergempar d'halaqah diadakan.keputusannya d'halaqah terpaksa ditangguh..4 penyertaan d'small starz diterima pihak PD..
23hb 1 2008-perjumpaan besar-besaran sukarelawan PD di Balai Islam kk10
22hb 1 2008- surat-surat d'small starz dihantar ke sekolah-sekolah rendah agama kawasan Lembah Pantai
21hb 1 2008- wakil PD ke pejabat YPEIM untuk memohon sokongan dana
18hb 1 2008- wakil PD berbincang dengan wakil MAIWP tentang kerjasama yang berterusan
17hb 1 2008- pihak PD berbincang dengan wakil Muslim Aid untuk bekerjasama namun tiada sebarang kata putus
15hb 1 2008- tarikh penyertaan d'small starz dilanjutkan lagi setelah mendapat maklum balas yang kurang memuaskan
14hb 1 2008- pihak PD telah menerima sumbangan sebanyak 500 buah majalah daripada Karangkraf
8 hb 1 2008 - pihak Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) bersetuju untuk menyumbang kepada PD sebanyak RM 6000. syukran jazilan serta setinggi-tinggi penghargaan pihak PD ucapkan
7 hb 1 2008 - Syarikat Karangfkraf bersetuju untuk menyumbangkan 1000 naskah buku keluarannya kepada pihak PD. syukran jazilan serta setinggi-tinggi penghargaan pihak PD ucapkan
6 hb 1 2008 - rehat
5 hb 1 2008 - rehat
4 hb 1 2008 - Pihak PD ke Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM) dan Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) untuk memohon sumbangan
3 hb 1 2008 - perbincangan ringkas pihak PD dengan wakil Persatuan Kebangsaan Pelajar Islam Malaysia (PKPIM). kerjasama dijalinkan.
2 hb 1 2008 - mesyuarat antara pihak PD dengan Unit Dakwah Global Bahagian Pembangunan Insan Majlis Agama Islam Selangor (UDG BPI MAIS) berlangsung. Pihak MAIS bersetuju menaja Program D'MASYK.
1 hb 1 2008 - suatu perbincangan ringkas pihak PD dengan wakil Persatuan Mahasiswa Islam Universiti Malaya berlangsung
31 hb 12 2007 - gerak kerja call, faks and follow up diteruskan. wakil PD menemui Saudara Nabil (kump. Far East) untuk mengukuhkan perjanjian D'Entertain.
30 hb 12 2007 - emel perkampungan daie telah diaktifkan. sebarang makluman/pertanyaan/cadangan dan sebagainya boleh dihantar ke emel : perkampungan_daie@yahoo.com atau boleh terus post a comment yang tertera dalam blog.
29 hb 12 2007 - beberapa item dirombak dalam blog ini. 1)perbelanjaan meningkat daripada RM 65000 kepada RM 70000. 2)tarikh program d'cine diubah dari 23 hb 2 2008 ke 20 hb 2008. 3)program d'opening bergabung dengan program d'halaqah pada 17 hb 2 2008.
28 hb 12 2007 - mesyuarat antara pihak PD dengan wakil Jamaah Islah Malaysia. kerjasama dijalinkan bagi melancarkan lagi perjalanan PD.
27 nb 12 2007 - pihak penganjur memerlukan dana segera untuk menampung perbelanjaan gerak kerja. setakat ini pihak penganjur hanya menggunakan wang saku bagi menggerakkan jentera projek. diharapkan sesiapa yang sudi membantu dari sudut dana, bolehlah menyalurkannya ke akaun CIMB Bank atas nama Lajnah Dakwah dan Pembangunan Insan : (No Akaun :1440-0009135-05-8). Semoga Allah membalas jasa baik para penyumbang.
26 hb 12 2007 - surat-menyurat tajaan telah diserahkan kepada pihak pengurusan untuk diproses. kumpulan nasyid Far East dipilih sebagai penghibur dalam program d'entertain. 1 mesyuarat antara pihak PD dengan pihak TV9 diadakan. hasilnya, program d'halaqah diubah ke tarikh 17 hb 2 2008 supaya siaran secara langsung dapat diadakan.
09hb 2 2008- pertemuan pihak PD dengan Bro. Lim Jooi Soon di Ampang membincangkan berkenaan d'dialog
05hb 2 2008- penambahan peserta d'small starz seramai 2 orang menjadikan keseluruhan penyertaan seramai 7 orang.alhamdulillah..
04hb 2 2008- pihak PD menerima surat daripada MAIWP yang ingin menyumbangkan RM4000, tambahan kepada sumbangan pada 8hb1 2008. Jadi jumlah sumbangan MAIWP keseluruhan ialah RM10.000. Amanah Raya Berhad memberitahu pihak PD mereka bersedia menyumbangkan barangan untuk keperluan PD. Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) memberitahu pihak PD mereka akan menampung perbelanjaan makanan sepanjang PD dalam kadar tertentu. syukran jazilan serta setinggi-tinggi penghargaan pihak PD ucapkan kepada semua yang sudi menyumbang.
01hb 2 2008- mesyuarat penyelarasan diadakan di kafe kk12
25hb 1 2008- mesyuarat tergempar d'halaqah diadakan.keputusannya d'halaqah terpaksa ditangguh..4 penyertaan d'small starz diterima pihak PD..
23hb 1 2008-perjumpaan besar-besaran sukarelawan PD di Balai Islam kk10
22hb 1 2008- surat-surat d'small starz dihantar ke sekolah-sekolah rendah agama kawasan Lembah Pantai
21hb 1 2008- wakil PD ke pejabat YPEIM untuk memohon sokongan dana
18hb 1 2008- wakil PD berbincang dengan wakil MAIWP tentang kerjasama yang berterusan
17hb 1 2008- pihak PD berbincang dengan wakil Muslim Aid untuk bekerjasama namun tiada sebarang kata putus
15hb 1 2008- tarikh penyertaan d'small starz dilanjutkan lagi setelah mendapat maklum balas yang kurang memuaskan
14hb 1 2008- pihak PD telah menerima sumbangan sebanyak 500 buah majalah daripada Karangkraf
8 hb 1 2008 - pihak Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) bersetuju untuk menyumbang kepada PD sebanyak RM 6000. syukran jazilan serta setinggi-tinggi penghargaan pihak PD ucapkan
7 hb 1 2008 - Syarikat Karangfkraf bersetuju untuk menyumbangkan 1000 naskah buku keluarannya kepada pihak PD. syukran jazilan serta setinggi-tinggi penghargaan pihak PD ucapkan
6 hb 1 2008 - rehat
5 hb 1 2008 - rehat
4 hb 1 2008 - Pihak PD ke Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM) dan Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) untuk memohon sumbangan
3 hb 1 2008 - perbincangan ringkas pihak PD dengan wakil Persatuan Kebangsaan Pelajar Islam Malaysia (PKPIM). kerjasama dijalinkan.
2 hb 1 2008 - mesyuarat antara pihak PD dengan Unit Dakwah Global Bahagian Pembangunan Insan Majlis Agama Islam Selangor (UDG BPI MAIS) berlangsung. Pihak MAIS bersetuju menaja Program D'MASYK.
1 hb 1 2008 - suatu perbincangan ringkas pihak PD dengan wakil Persatuan Mahasiswa Islam Universiti Malaya berlangsung
31 hb 12 2007 - gerak kerja call, faks and follow up diteruskan. wakil PD menemui Saudara Nabil (kump. Far East) untuk mengukuhkan perjanjian D'Entertain.
30 hb 12 2007 - emel perkampungan daie telah diaktifkan. sebarang makluman/pertanyaan/cadangan dan sebagainya boleh dihantar ke emel : perkampungan_daie@yahoo.com atau boleh terus post a comment yang tertera dalam blog.
29 hb 12 2007 - beberapa item dirombak dalam blog ini. 1)perbelanjaan meningkat daripada RM 65000 kepada RM 70000. 2)tarikh program d'cine diubah dari 23 hb 2 2008 ke 20 hb 2008. 3)program d'opening bergabung dengan program d'halaqah pada 17 hb 2 2008.
28 hb 12 2007 - mesyuarat antara pihak PD dengan wakil Jamaah Islah Malaysia. kerjasama dijalinkan bagi melancarkan lagi perjalanan PD.
27 nb 12 2007 - pihak penganjur memerlukan dana segera untuk menampung perbelanjaan gerak kerja. setakat ini pihak penganjur hanya menggunakan wang saku bagi menggerakkan jentera projek. diharapkan sesiapa yang sudi membantu dari sudut dana, bolehlah menyalurkannya ke akaun CIMB Bank atas nama Lajnah Dakwah dan Pembangunan Insan : (No Akaun :1440-0009135-05-8). Semoga Allah membalas jasa baik para penyumbang.
26 hb 12 2007 - surat-menyurat tajaan telah diserahkan kepada pihak pengurusan untuk diproses. kumpulan nasyid Far East dipilih sebagai penghibur dalam program d'entertain. 1 mesyuarat antara pihak PD dengan pihak TV9 diadakan. hasilnya, program d'halaqah diubah ke tarikh 17 hb 2 2008 supaya siaran secara langsung dapat diadakan.
0 comments:
Post a Comment